Basebolljackan

Är det bara jag som börjar tycka att de är lite uttjatade? Joo, jag var en av de som tyckte att de var sjukt fina! Tänkte dock aldrig på att köpa.. så äger ingen. Men asså efter ett tag. När varenda liten brud i stan går omkring med en baseballjacka.. Då blire lixom lite överdrivet. Ett plagg ska vara unikt. Alla ska inte ha det plagget helt enkelt. (Missförstå inte, tkr fortfarande att de ser helt okej ut) Men de har helt enkelt.. Blivit lite tråkiga. Nu när alla har sånna dvs. Ni måste erkänna att ni ser minst en *host* fem.. brud me baseballjacka när ni går ut..? Så har ni fortfarande ingen baseballjacka, men funderar över att köpa en? Då ger jag er ett råd: Gör inte det. De börjar helt enkelt passera lite bäst före datum...




Men alla ni tänker nog inte precis som jag! Så..


create free polls | comment on this

Kommentarer
Postat av: BRUDARNA FASHION

hejhej!

Fin blogg du har! Lust att kolla in våran modeblogg?

Kramar :)

2010-08-16 @ 18:34:55
URL: http://brudarnafashion.blogg.se/
Postat av: BRUDARNA FASHION

Sv; haha okej, vad kul! :D

2010-08-16 @ 19:13:22
URL: http://brudarnafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0