Hahha naaaw Edward!

Har blivit beroende av Om jag kunde drömma. Har snart läst klart den, så tur att jag har alla 4 så jag får läsa vidare sen! Och asså ärligt talat har jag blivit helt slukad av Ewards person. Hans karaktär. Har seriöst aldrig blivit så beroende av en karaktär i en annan bok! Och jag e bokmal så jag har läst 100 böcker! Skit.. Han e lixom.. Så omtänksam... Charmig. Fan vet jag! Snygg (a) haha



Hahahaha cuutieee! Just d där ögonblicket e han fett snygg på! (Alltså menar såklart de översta bilderna. Graaauh!

Kommentarer
Postat av: ellen

nej han ser ut som en pedofil på dom där uppe. på den längst ner så är han snygg ;D <3

2010-08-11 @ 00:05:23
URL: http://enonormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0