Hajsy

Kommit hem för skolan just. För ett tag sen snarare da. Men iaf sitter o chattar med typ nåra på msn o facebuuukar. Haha e lite hungrig ska så ska nog ta nåt snart.

Btw. Det här är sjuuukt läskigt. Kolla.. Eller asså läs, hahah. Iaf. I skolan e jag typ fett hungrig typ 1 halvtimme före maten. Sen en kvart efter så e jag inte hungrig mer. O sen när vi ska äta då e jag inte hungrig. Så jag sitter där o petar i min mat o får i mig lite iaf. Men SEN EFTER JÄVLA MATEN. Vad händer då?! JO JAG BLIR SÅ JÄVLA HUNGRIG. Svälter. Herregud asså. Sen när jag kmr hem mår jag typ illa.

Sjukt skumt..

Men nu är jag lite hungrig iaf! Så ska nog hämta nåt o bänka mig här framför datan och se på nån film. Hade tänkt mig the human centipide. Men kom just på att det kanske inte är bäst att äta när man ser på den..?

Puss sålänge iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0