Men herregud!

Idag är det ju skola.
Igår la jag mig jävligt sent.
Trodde aldrig jag skulle orka vakna,
men jag kunde inte somna.
Lägger ändå på alarm till halv 8.
Vad händer sen på morronen?
Jo jag vaknar kvart i 6?!
ÅÅÅÅH!
Så nu kmr jag typ se ut som en trött kossa i skolan?
Ja med mörka ringar under ögonen och allt...

Det här e fan så jävla förutsägbart...
Borde fattat att 'Gud' Om han nu finns. skulle lura mig just idag.

Men whatever!
Ska börja fixa mig.
Inte så mkt att göra eftersom att jag vet vilka kläder jag ska ha.
Nej men inte det heller?
Självklart skulle Aftonbladets väderrapport bara vara bullshit...
Menmen!
Mamma hade antagligen kjol på sig idag,
så det ska kanske gå bra med shorts ändå.
Annars får jag väl tvinga på mig ett par jeans..

Iaf!
Första skoldagen idag, so excited!
Kommer bli sjukt kul o träffa alla!
Men nu borde jag nog börjda fixa mig lite...
Återkommer om jag hinner klar i förväg!
Annars ses vi senare.
Pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0