Nagellackborttagningsmedel




Sitter här och tar bort lite gammalt nagellack som jag haft kvar från när jag lackat på teneriffa (!). Haha herregud nu sitter jag här och luktar på mina naglar för att den hade så god lukt... Den var typ parfymerad..

Haha herregud asså!

Men idag hade jag iaf tänkt att ha en liten ta-hand-om-mig-själv-dag! Imorn är det ju skola. Så jaa, tänkte ta ett bad i badkaret vilket jag aldrig brukar göra faktiskt. Skrubba mig ren okej kanske inte det... då går ju brunheten bort typ? Tvätta håret, fixa naglarna, fixa håret, tvätta ansiktet med nåt ansiktsmedel har nte gjor tpå länge...välja kläder osv!

Hoppas det blir bra väder så man kan ha shorts imorn då! Herregud kommer aldrig orka vakna... Tur att vi börjar 10.. Eller?

Menmen nu ska jag fotsätta dunka hög musik och lite så! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0