Najs/Bajs

Tänkte köra med ett sånthär inlägg för en gångs skull, eftersom att det var ett bra tag sen sist...


Ung08! We love this shiet! Synd att jag bara kunde gå idag! Orkar inte imorn, haha!

Twilight-serien! Böckerna dvs (Filmerna oxå såklart)! Fick ju alla för nån vecka sen eller nåt! (Förutom om Bree Tanners andra liv ingår, så har jag inte den) OMG EDWARD!

Föräldar som bryr sig. Har insett att det betyder ganska mkt. Fast visst. Ibland är de så himla jobbiga och onödiga! Men sen så inser man lixom att.. Vissa föräldar skiter i när deras barn kommer hem på kvällarna tex, lixom knappt bryr sig. Synd faktiskt...



Ø Folk som tror att de startat nån sorts 'trend' eller liknande... Eller ja i allmänheten bara sånna som bah. 'Haha kolla hon härmar mig, hon gjorde oxå en såndär'. Asså vafan tror ni? Herregud svälj er jävla stolthet. Inte ni som kommit på det?! De kanske gjort det 100 år tidigare? Eller andra kanske oxå gör det? Så jävla töntigt...

Ø När man litar på nån... Först trodde jag att man inte ska lita på nån. Men sen har jag insett att den metoden... är fel. Man måste kunna lita. Iaf på nån. För att leva ett bra liv... Så nu har jag lärt mig vilka jag kan lite på iaf. Och vilka jag inte kan....

Kom ihåg. Det är ni själva som avgör vad andra ska tänka om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0