Om dagen..

Nu sitter jag här vid min data och ärligt talat funderar över vad jag ska skriva.. Men känner bara press över att jag måste skriva ett meningsfullt inlägg för en gång skull.. Som inte bara är två rader och sen slut.

Så.. Jag kan ju berätta lite om dagen..

Hade lagt på alarm till klockan 8. Vaknade av det, stängde av och somna om. Sen en halvtimme senare typ, så kom mormor och ringde på. Först ringde hon på mobilen, trodde det var alarmet. Men sen ringde hon igen och jag fick typ panik när jag märkte att hon ringde, hahahha. Hon bah 'jag står utanför dörren, skulle du kunna öppna?' Sen sprang jag och öppna sen la jag mig igen. Och nästa gång vakna jag nångång vid 11 eller nåt (minns inte riktigt) Men iaf sen börja vi förbereda vår lilla 'fest' vi skulle ha för typ.. kusiner idag. Och blablabla de fixade med maten och tårta o fan vet jag. Och jag låg i min säng och dega, haha.

Men i alla fall! Dagen var lyckad typ. Hade det trevligt eller vad man nu säger..

Nu har jag en ganska konstig känsla faktiskt.. Jag menar vi firade min födelsedag idag. Och jag har den senaste tiden sagt till alla som frågat att jag e 14... Så nu känns det lixom lite konstigt att jag egentligen inte är det.. Hahha ni bah vaaaah? Nej men aja.. Antar att jag får vänta i 2 dagar till. Sen blire officiellt.

För det känns helt seriöst att jag är 14.. Weird.

Men men! Imorn ska jag möta kusin och gudmor/moster i stan klockan halv tolv... ARE YOU KIDDING MEEEE?! Nehe nee okej jasså du skojar inte.....
Så... Får se hur det går med det... Aja nu ska jag fortsätta läsa vidare i Om jag kunde drömma. Och sen ska jag väl lägga mig så att jag orkar vakna imorn dårå!



Från när jag var på mitt landställe med Cattis och Annis nåra veckor före skolavslutningen..Skit hade ju svart hår herregud.... Tar åratal att ladda upp en bild på bloggen. Eller det går egentligen inte alls för tillfället. Så fick ta en gammal som jag laddat upp!

Sov gott 'hjärta'

Kommentarer
Postat av: Cattis

Omg jag ska också träffa min moster idag..tidigt -.-

Typ 1000 mil härifrån xO

2010-08-05 @ 09:54:27
URL: http://ceperyck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0