Såhär tråkigt har jag

1. Hur gammal är du om fem år? 19

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Datan

3. Hur lång är du? Hur kort menar 'du'? Ehm före sommarlovet var jag nånting me 158 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Million Dollars baby. Tror jag

5. Vem ringde du senast? Mamma

6. Vem ringde dig senast? Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Vill du ta en glass?

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms till vänner- Ringa föräldrar

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? Typ nyss

11. Vilken ögonfärg har du? Brungrön

12. När vaknade du i dag? Kollade inte på klockan

13. Vilken är din favoritjulsång? Haha har ingen speciell.

14. Vilken är din favoritplats? Beror på vilket humör man är på

15. Vilken plats föredrar du minst? Allmänna toaletter

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning..

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Jag minns inte.. Men det fanns typ 2 drömmar jag hade som typ 'förföljde' mig lite då o då.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Det var nog ett tag sen..

19. Hur stor är din säng? Typ 120. Vet inte

20. Har du stationär eller bärbar dator? Laptop

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Kläder

22. Hur många kuddar har du i sängen? Beror på hur många jag känner för..?

23. Hur många landskap har du bott i? 1 antar jag

24. Vilka städer har du bott i? Stockholm typ

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på temperaturen

26. Är du social? Humöret avgör

27. Vilken är din favoritglass? Ingen spec

28. Vilken är din favoritefterrätt? OMG KÄRLEK TILL FRANSK CHOKLADTÅRTA

29. Tycker du om kinamat?  Mumma

30. Tycker du om kaffe? Euw?

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller juice

32. Sover du på någon särskild sida? Neeh

33. Kan du spela poker? Neeh

34. Tycker du om att mysa/kela? Ehm..?

35. Är du en beroendemänniska? D betyder..?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Neeh

37. Vill du ha barn? I framtiden

38. Kan du några andra språk än svenska? Persiska, finska, engelska, kunde flytande tyska (har glömt bort, men vill lära mig igen), och pluggar franska i skolan.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Neeh

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Beror på hur fräscht havs-vattnet ser ut som. Men bassängvatten har sån härlig färg, men blir lockad.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Ehmm.. Vet inte

42. Äger du dyrbara smycken? Beror på vart gränsen går.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Tittar inte på tv

44. Kan du rulla med tungan? Haha va?

45. Vem är den roligaste människan du känner? D finns många av de.

46. Sover du med gosedjur? Neeh

47. Vad har du för ringsignal? DÅLIG, skit måste byta NU!

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Mm

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En marimekko-pussukka

50. Flirtar du mycket? Neeh

51. Kan du byta olja på bilen? Ehm nej..?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Neeh?

53. Vilken var den senaste boken du läste? Stephenie Meyer- När jag hör din röst

54. Läser du någon dagstidning? Neeh

55. Prenumererar du på någon veckotidning? På kp förut, men tkr den e lite barnslig så slutade.

56. Dansar du i bilen? Går det?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Längesen.. Måste vart The voice eller Stockholms enda dansgolv eller vafan den heter.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett hjärta

59. När var du i kyrkan senast? .................ehm....jag......minns inte.. Längesen

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Vadå var?

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Euw, aldrig? Eller jo när jag var liten i vardagsrummet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0