5 saker


... som jag är bra på.

- Att skriva
berättelser. Det är en sak jag får en massa positiva kommentarer om. Folk har även tyckt att jag borde bli författare :) Fick mvg på min svenskanovell hihi (a)

- Komma på bra idér. Jag kan vara jävligt kreativ ibland! Allt från vad man kan hitta på med en kompis till klädesplagg att rita. Fast det beror alltid på humöret!

- Dansa. Haha alla mina vänner tänker nog "..." nu. Men jo jag är ju oftast inte seriös när jag dansar kring mina vänner haha. Rebecca jag var inte seriös igår helle hahhaha. Men ibland så finner jag mig själv dansandes framför spegeln. Och nej det brukar inte se så illa ut...

- Jag är bra på mode! Eller vad man säger. Har lixom ett typ system i mitt huvud som säger hur man kan matcha plagg och så hahaha. Eller asså om ni fattar. När jag ser ett plagg så ba omg skitsnyggt me urblekta jeans brun väska, guldarmband osv osv. Och så älskar jag klääädeeeeeeer.

- Hitta bra musik. Och sedan lyssna sönder de på bara en dag -.- Jag tröttnar ganska snabbt på en låt ska ni veta..

Ja nu vet ni lite mer om mig. Kände bara att jag måste skriva lite positivt om mig för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0