Ännu en lista

Asså jag bara måste göra listor lite då och då. Inte längre nåt jag kalla 'tidsfördriv' och fyller i för att jag har tråkigt. Det är ju fan kuuul :)

Lovar du att vara ärlig?: Jadå
Du heter: Jasmine
Smeknamn: Jassu, Jas. Men de flesta säger Jasmine (+ Jassuli av Linn haha :)
Låt just nu: Good morning. Lägger in den snart ;)
Om du röker: Nej absolut inte. Tycker det är sjukt äckligt och ofräsht! 
Beroende av: 
Musik! Och choklad. Haha och lite data om jag måste erkänna 
Favoritkaraktär(er) i bok:
Haha venne. Men älskar hur Edward behandlar Bella. DET ÄR SÅ EN KVINNA VILL BLI BEHANDLAD FÖRFAN! Så kanske Edward :)

Vem behöver du mest just nu: Vet inte. Känns som att jag har ett starkt behov av mamma just nu. Och Linn... Så länge sen vi sågs sist :/
Vad tror folk om dig: Jag vet väl inte, fråga de. För jag bryr mig inte. :)
Stämmer det: Va?
Vad får du oftast komplimanger för: Mest mina kläder och mitt tjocka hår, ibland ögonen :)
Vad säger du för att imponera på någon: Haha att jag är cool såklart
Hur imponerar man på dig: Beror på vem som imponerar. Men jag vet inte, olika typ.

Brukar du skratta för dig själv? Haha oooom jag gör?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Haha jag vet inte, tror inte det. Kanske :) <3"
Vilken är din favoritmålning? Nu förstår jag inte riktigt hära...
Vart bor du: Hemma :)
Trivs du där: Jarå
Festar du mycket: Ne inte direkt :)
Vad har du för mobiloperatör: ... Jag vet inte hahaha.. Tror jag har tele2
Är du allergisk mot något: "Vänner" som sviker

Nästa mål i ditt liv: Haha det är en heeemliiiss
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Jasmine" eller "Hallå" eller "Tja" eller "Hej vem är det?" eller "Hej"
Vem ringde du senast: Mamsen :)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Haha Rebecca alltså. Typ att jag skulle sätta på kaffe och att de just skulle åka hit.
Antal sömntimmar i natt: Lite
Sov du ensam: Nej, med min älskade naaalleee. Nej men jo jag sov själv :)
Tycker du om din pappa: Nej, jag älskar min pappa.

Brukar du komma i tid: Haha ja *host, host, hoooooooooost*
När mår du bra: Haha när jag är med vännerna
När blev du fotad senast: Hmm.. Minns faktiskt inte
Vanligaste färg på dina kläder: Asså jag gillar att ha neutrala färger, men det framkommer ofta att jag har färgglatt!
Vad tycker du om fötter: Nej euw. Fötter är min fobi
Är du smart: Haha jag har sagt det en gång förut: Det finns inga dumma människor, bara lata. Dock tycker jag att jag är ganska smart om man jämför med vissa. Okej det där lät taskigt.. Men aja ni fattar :)
Är du aktiv i skolan: Nja.. Jag är ganska blyg och rädd för att säga fel. Asså jag är inte det så mkt längre då, men förr iaf. Fick alltid som mål av lärarna att vara aktivare och räcka upp handen oftare. Haha det var typ min enda bristning i ämnena :) Förut dvs...
Vem/vilka saknar du just nu: Jag saknar Linn och Elliot.

Favorit dryck på morgonen: Brukar dricka juice, men ibland oboy eller mjölk. Haha oj räkna typ upp alla drycker nu.. Men aja spelar inte så stor roll!
Rakar du benen: Ja?
När brukar du gå och lägga dig: För sent... Måste bli bättre!
Är du blyg: Sådär. Med nya människor kan jag vara blyg. Men nej det finns folk som är värre. 
Sysslar du med någon idrott: 
Är dans en idrott? (a) 
Vill du hellre ha mail än brev:
Haha asså jag tycker faktiskt det är kul att få brev för man får inte det så ofta! Men mail är ju lättare att skicka+ kostnadsfritt. Men jag gillar nog att få brev mer.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tja varför inte..? Aldrig upplevt dock
Har du spytt offentligt: Haha om ni bryr er så ja.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haha massor jag skulle vilja testa!
Använder du stjärnor eller kajal: Nej inga stjärnor inte. Inte kajal heller oftast. Ibland händer det att jag får lust att ha kajal.
Vem/vilka betyder mest i ditt liv?: Min familj, vänner och jag själv.
Är du bortskämd: Enligt mina föräldrar. Dock inget man ska vara stolt över som vissa tror?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0