Asikt




Asso nu orkar inte jag borja kommentera nans blogg. Vill bara saga en sak.

Vet inte hur ni ar, men nar det galler mig tycker jag sahär:

Antingen e man min vän. Eller sa behöver man inte vara nanting. Menar inte att man ska vara fiender da, nejnej. Men asso om man sagt en massa skit till en person behover man inte komma o leka snall o typ kommentera dens blogg o sa snallt. Har du sagt till mig att du inte vill vara min van ska du fanimej lamna mig i fred. Helt o hallet.

Hall mig hart eller släpp mig helt.

Sjukt svart o förklara, men det e bara sa det e.

Nu tar min internet tid slut! 1 minut kvar. Hemma om ca 1,5 veckor! Kanske bloggar harifran igen, pusshej!










Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf ska man sitta och skriva elaka saker till varandra för? jag behandlar dej som om jag aldrig känt dej, och jag e ju inte direkt elak mot folk jag inte känner. men om de e så du vill ha de så, okej då vet jag... :)

2010-12-16 @ 13:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0