Godmorgon btw!

Vaknade halv 1 av att mamma ringde. DAAAAAAAAAH. Sur haha..

Drömde om att jag gifte mig, men vet inte riktigt vem mannen var..? Och det hände lite saker under bröllopet.. Hahha. (Vi hann aldrig bli vigda, huh!).
Menmen läst lite bloggar, skrivit ett inlägg dedikerat till Linn..
Vårt kylskåp är... tomt. Och huset är oxå tomt haha. Men fick pengar så ska nog gå och köpa lite lunch sen. Frukost har vi! Så gåre när man är borta i 2 veckor. Mitt rum kändes främmande och livlöst igår, haha!

Känner mig lite no-life vid datan. Har checkat alla bloggar jag läser typ 10 gånger redan om de skrivit nåt läsvärt. Idag tänkte jag softa och städa! Det första jag gjorde när jag vakna var att bädda min säng.. Blev lite förvånad själv haha.
Så mitt rum måste jag städa och så lovade mamma 50 kronor för att dammsuga/damsuga alla rummen. INKOMSTEEEEER! Inte så mkt men det enda jag behöver göra e att dammsuga/damsuga, so why not haha..

Nu ska jag göra det snabbt så e jag klar sen! Åh vill ut o shoppa i mellandagsreaaaaaaan.... Snart så!

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0