Gott nytt år alla!

Rebecca är snart här så snart ska vi börja "fira". HAHHA fira är så fel i mitt sammanhang..

Eller ja jag kan berätta vad vi ska göra. Först ska vi äta god mat (pappa har lagat min favoriiiiit). Och så har vi köpt massa gott. Lixom ostbollar, godis, läsk. Och så har vi skagenröra & kräftröra (omg!). Sen har vi hyrt en film som jag inte är säker på att jag pallar se xd Haha ni vet Farsan? Aja så ska vi spela sällskapsspel! Sen senare ska vi kanske försöka ta oss upp på haga kullen. (om d ens går). Så kan vi se över hela stockholm när raketerna skjuts! Cooolt!

Så det här blir en myyyysig nyårsafton! Nu ska jag tagga! Man ska inte sitta vid datan när det är nyårsafton ;)

KÄRLEK. Och ännu en gång.. GOTT NYTT ÅR! Oj nu e rebecca här xd  Aja ses nästa ååår!

Kommentarer
Postat av: Sanna

GOTT NYTT ÅR PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅREJ !!! :D

2010-12-31 @ 23:15:19
URL: http://sannapauliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0