Lite om dagarna som gått

Torsdags- Skola. Vart hos läkaren. Och.. Klippte håret kortkortkort! Världens skönaste känsla! Långt hår känns bara äckligt och fult just nu... Sliten klump som hänger, haha. Dock är jag inte särskilt nöjd med hur mitt hår är klippt. Det blir helt sajk när jag duschat så jag lixom måste platta det och skrika (ja särskilt skrika dådå..) i typ 10 minuter innan jag vågar gå ut alls haha.. Men alla som märkt har sagt att det är skitsnyggt...? Jag vet inte kanske är det fel på mina ögon..

Fredags- Sooovmooorgooon! Sen lite skola. Efter det var jag och shoppade lite med mami i solna centrum! Meningen var ju egentligen att hitta en klänning till min mosters fest, men jag passade väl på att få lite annat oxå. Haha.

Lördags- Mosters fest! Typ 10 minuter före vi skulle åka märkte jag att mitt hår var helt... katastrof. Haha vet inte vad som hände men jag började dra i det för fullt hahahha. Fråga inte vad det skulle hjälpa till? Men nej jag blev värsta barnungen haha. Gjorde typ världens största tupering och satt o böla över hur fult det var hahahha. Nej men sen plattade jag det lite och då blev det iaf dugligt.. Men själva festen var rolig! Mycket dans och god mat, haha.

Söndags- Igår med andra ord. Först kyrka och efter det åkte jag hem till Rebecca. Umgicks lite med de alla och sen skulle mina små kusiner hem till Finland! Aja sen kom mamma och Alex (haha Alex hade vunnit sin pol (stavning?) på pingisturneringen! skIlLz^..).. Sen när vi åkte hem så var ELLIOOOOT DÄÄÄR! Hihi han är så himla söt! Fast han hade klippt sig så han såg lite annorlunda ut. Men naaw, han kunde redan krypa! Så söt.. Men iaf så var min syster, bror och hans flickvän oxå där ett tag alltså.. Menmen!

Det var väl senaste nytt från Jasmine! Yo, vi hörs mannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0