So why make our lives harder, Oh yeaaah

Vi hade en timmes sovmorgon. Så jag snooza fett länge. Till slut tänkte jag att jag inte kommer somna nån mer så jag stängde av. Sen vaknade jag och såg att det bara var en timme till skolan börja.

Haahha jag hade DRÖMT om att jag åt frukost och klädde på mig, så jag var helt förvirrad.

Men fick iaf panik och började skynda. Kom typ en kvart sent då.

Men iaf, fett god mat! Pasta Carbonara+ jumpan var skitkul! Och tittade jag, Okran och Sofia på en kärlekskomedi oxå, hhahh. Inga kommentarer! Eller asså den slutade fett dåligt. Julia ni måste komma på ett braaa sluuut.

Men iaf så. På jumpan var d meningen att vi skulle köra tjej mot kill tävlingar. Så vi körde typ nästan hela timmen en sak att man skulle baxa bollen från andra laget. HAhahahha alla ba hoppa på varann i högar, skitkul! WRESTLIIING. Men stackars Annabel blev nockad på läppen.. Aj aj.

Menmen sen körde vi kramkul. Awww. Haha.

Tänkte träffa Linn men hade en del att göra... Saknar dig Linnuuuww <3

Aja börjar 08.10 nu, så ska sova. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0