Talkin to 3, to 4,to 5 am in the mornin

Nu ska jag berätta lite om veckan tänkte jag.. För jag vet att ni bryr er innerstinne!

Igår

No- Minns inget, sov antagligen
Eng- Samma här
Sv- Kollade på en fransk film jag redan sett för Paulina var borta
Lunch- Ganska äcklig kebab
Slöjd- Gjorde klart mitt arbete
Kf- Nån sak
Ev- Gjorde läxor och sånt

Efter skolan stannade jag för att jobba på mitt bildarbete! Dock gjorde jag inte mycket nytta haha...

Idag

Sv- Kollade på en annan film än dagen innan fast vi inte sett klart den förra..?
Ma- Pluggade so och låtsades göra matteuppgifter haha. Och ja den timmen var verkligen till nytta för mig! Lärde mig skitmkt so hahah... Fast inte matte..
So- Prov! Ganska lätt, men av någon anledning känns det ändå som att det gick dåligt..
Lunch- Fiskburgare utan bröd Haha men d var klyftpotatis
No- Experiment i grupper. Kuuul!
Eng- Inget spec
Fr- Kollade på en film! Den var faktiskt ganska bra. Lite sorglig känsla över den haha..

Efter skolan stannade jag igen i bildsalen! Gjorde klart mitt arbete Yes. Haha hade värsta stressen för jag knappt börjat och det blev en massa fel hela tiden.. Slutgiltiga resultatet var inte heller så lyckat då, haha, men bättre än ingenting. Men asså det är faktiskt skitkul i bildsalen efter skolan. Musik och härlig stämning och man pratar med folk man inte brukar prata med och så. Så det är faktiskt skitkul där hahaha.


Nu lyssnar jag musik! Från min blogg haha, det är lättast så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0