Till Linn

Haha för att det inte går att kommentera på din blogg och jag inte vet vad du nuuuuuuu gjort så din mobil inte funkar och att du inte e inne på fb, haha. ♥

1. Om din kommentar:
Hääj sööt!
Haha jag vet, det skulle typ va ganska mkt jobb. Men ändå fett kul! Har fortfarande inte bestämt mig för att mina läsare e så dåliga på att uttrycka sina åsikter hahaha.. Ja tyckte det skulle va kul men lixom ja ganska jobbigt ändå... ♥

2. Ville bara säga att den där bilden du lagt in på dig i ditt senaste inlägg. E fett sööööööööt hahhaha. Seriöst skitgullig! Snyggo, så sant.

3. Logga in på fb, eller om du har nån mobil man kan smsa, säg tiiilll! Så kan vi bestämma när vi kan ses!

Pussss♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0