För att jag har tråkigt

Ditt beteende
Elak eller snäll: Haha snäll hoppas jag?
Tystlåten eller högljudd: Beror på vilka man är med och vart :)
Tjaffs eller slåss: Inget av de helst..?
Inne- eller utekväll: Beror väl på

Utseende
Vad har du för hårfärg:
Brun, fast på sommarn bleks den ju av solen. Men brun annars :)
Vad har du för ögonfärg: Grönbruna
Hur lång är du: Haha venne typ 158 lr nåt..? Eller så var det 154 (a)
Vad har du för skostorlek: Beror på skotyp men oftast 36-37 (a)
Är du nöjd med din kropp: Nej
Är du nöjd med dina bröst: Faktiskt ja
Är du nöjd med din längd: Ärligt talat så bryr jag mig inte så mkt! Men jo jag är väl nöjd. Hellre kort än lång :)

Om killar

Killar som jämt går i mysbyxor: Det är väl deras problem.. Men snyggare med jeans såklart.
Killar med tatueringar: Beror på hur mkt. Lixom hela kroppen e ju euw, men om man har nån liten så okej..
Killar med långt hår: Beror på hur långt? Lixom vissa passar skitbra i typ till axlarna.
Killar med smink:  Hahaha..? Vissa med svart eyeliner kan va ganska snygga! (Adam Lambert ;) Men inte annars..
Killar med piercing: Snyggt med ögonbrynspiercing på vissa :)
Killar som slåss: Dislike
Killar som är emo: Haha kanske inte riktigt min stil..
Killar som är punkare: Samma här..
Killar som idrottar: Gillaaaas

Har du några piercingar: Hål i öronen (a)
Har du någon tatuering: Naaah
Söt eller snygg? Haha va..
Vad tror folk om dig? Att jag är cool såklart
Vad får du oftast komplimanger för? Haha håret och kläderna för det mesta. Men ibland händer det att jag får komplimanger för mina ögon oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0