Kul

Presentera dig själv!
Namn:
Jasmine. Men kalla mig flygande köttbullen! ;) Haha ne skoja.
Ålder: 14
Bostad: Lägenhet
Utseende: Skönhet. Haha ne skoja. Brunett, grön-bruna ögon, ganska kort.
Humör: Just nu? Nja sådär. Funkar.
Civilstatus: Haha va?

Vad är din favoritfärg? Ingen spec
Har du några vänner? Haha ja?
Vad är viktigast för dig, just nu? Jag venne. Försöker prioritera mig själv för tillfället. Är inte så bra på det dock.
Vilka färger består innehållet i din garderob mest av? 'springer och kollar haha' Oj det var jävligt blandat.  
Tycker du det är finast att vara osminkad eller sminkad? Beror på personen, men man brukar ju bli snyggare med smink.
Tycker du om dig själv som du är eller skulle du vilja ändra på något (och om något – vad)? Min personlighet vill jag inte ändra något på. Jag är som jag är och jag tycker jag är snäll. Mitt utseende dock. Asså vissa dagar känner man sig sjukt snygg, men andra känner man sig ful som en vad vet jag. Så det beror ju på hur man ser ut just då.
Har du varit förälskad? Ja

Vad är ditt favoritband? Har inget
Vem är din favoritartist? Ingen speciell, fastnar mer för låtarna än artisterna
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? One Republic- Secrets

Vad vill du jobba med? Jag vet inte riktigt. Alla drömmer väl om att bli skådespelerskor/designers och sånt.
När planerar du att skaffa familj? Haha inte nu iaf
Vill du någonsin gifta dig? Ja
Har du någonsin fått höra att du är lik någon (och vem)? Mamma och pappa? Eller lillebror. Ibland har någon sagt att jag liknat någons kompis typ
Är du en ordningssam människa? Ja! 'host, host'
Städar du ofta? HAHHAH nej..
Röker du? Nej! Euw vad äckligt.
Kan du laga mat? Haha... Inte mer än vad jag behöver kunna

Är du atletisk? Hahhaha nej
Är du vig? NEEEEEEEEEEJ. Konstigt med tanke på att mamma är typ övervig eller något haha
Har du gått i någon sport? Japp, fotboll när jag var liten. Annars dans
Vad gör du helst på din fritid? Är med vänner, lyssnar på musik, surfar på internet, shoppar, solar, badar ja sånt kuligt ni vet.

Ser du ofta på TV? Haha jag ser faktiskt aldrig på tv. Ni ba ofta
Vad är ditt favoritprogram? Ser ju inte på tv.. Men kollar ju på ONE TREE HILL, fast inte från tvn då. Nej men jag älskar Oth!
Ser du helst på TV eller film? Film
Vad är din favoritfilm? Ingen spec

Var det här annorlunda? Va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0