Vart med om bilkrock..



...jag faktiskt vart med om en bilkrock..

Nej, det visste ni inte, för jag har inte berättat! Jo det var faktiskt nu på Teneriffa. Vi skulle just åka iväg till Ikea för att handla lite saker och när pappa skulle köra ut från vart vi stod parkerade kom en flersätestaxi som bara kööööörde med fuuull fart och pappa hann inte se. Så ba "boink".

Vänta jag ritar på paint:





Om ni fattar. De andra bilarna är parkerade vid gatan lixom.

Men iaf det var inget allvarligt, fast ändå en ganska ordentligt 'poff'. Ingen blev skadad. (Förutom bilarna då, fast inte de heller så mkt).

Men iaf. Just när det ba 'krash' så blev man fett chockad. Asså man fatta lixom ingenting. Haahahaha jag trodde jag skulle dö. Gaah tönt jag är...

Då har man upplevt det oxå! Och jo, läskigt var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0