YES

Nu är designen för modebloggen heeeeeelt klar! Eller nej, fattas header men den ska jag göra ordentligt någon gång. Så den inte blir like fin som jag har nu på denna blogg. Ja för den här är så underbart vacker 'host'. Känner mig rätt så trött så ska snart lägga mig! Den här bloggen är från och med nu min skitblogg (haha). Alltså menar att jag nog inte kommer lägga mycket tid på att den är snygg utan bara skriva lixom. Eller nej den glöm detdär. Ingen skitblogg :( haha men sa försöka börja med fler ordentliga inlägg snart! This is just my recoverytime from the little resa to Tenerife. Oui, madame!

Hahahah sitter och garvar åt mig själv just nu = Dåligt täcken = Dags att sova. (Annars kan vad som helst hända..)

Åh e fett hungrig men vill inte börja braka i kylen nu när päronen sover o ska jobba imorn... :(

Aja puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0