Halluuu again

Okej lite kortfattat om vad som hänt (Varning: EXTREMT OINTRESSANT!)

Aja. Igår såg jag Titanic (första gången, efterbliven.. menmen) Hade bestämt mig för att inte böla men det hela sluta såklart med att jag grina som ett litet barn. Haha Jasmines bekännelser..
Och som lite grädde på moset avslutade jag kvällen med att läsa vidare i boken jag läser: Flickan med de röda skorna -Berättelsen om min älskade flicka som dog i cancer-. Eller nåt sånt. Och jaa det slutade inte så bra det heller ärligt talat. Men whatever!

Idag... Tjaa mest spelat Quadra pop hahahhaha. Ett spel på brorsans mobil som jag typ e helt kär i. Hääärliggggt!

Jaaaaa!

JUSTE igår tänkte jag gå ner till stranden och ta lite bilder. Och just när jag tänkte hoppa över till bryggan så kom det................ EN ORM!!!! Jag dog såklart :'(  O-M-G! KOM PÅ ETT FETT BRA SKÄMT JUST NU! MEN KAN INTE SÄGA DET FÖR NÅN KMR SNO DET DÅ :OOOO

HAHA. Ni bah wwaaaaaahaaaa?! Whateväääh...

Men jaa sen våga jag inte hoppa till bryggan. Den lixom simma ut i vattnet. Sen kom det konstiga ljud från bryggan :'(((((

Menmen. Har inte gjort så mkt somsagt. Menaja. hahahha lillebror tittar på E.T. Han e vid läget när han e typ död. Sen vaknar han och bah random: E.T RINGA HEEEEEM! :D
Haha omg cutieee :) 

Juste imorn kmr jag hem! Morronen/kvällen? No idea..

Menmen nu ska jag fika :)

Kisses



Tog nåra gamla bilder från min och Linns gamla blogg. Slumpade denhär. Asså gud titta min hårfärg.. Saknar :(


Kommentarer
Postat av: Linn<3

Du har fin hårfärg nu också <3



2010-07-27 @ 14:04:04
URL: http://lillicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0