HEMMA

Eller snarare på landet. Internet e segt SOM FAN. JAG DÖDAR DATAN SNART SERIÖÖST. Okej överdriv, menmen. Hemhemhem på tisdag då! (Tror jag) Har tröttnat (lite iaf) på låtarna på mobilen och radion spelar sjuuuukt dåliga låtar :S OCH JAG HAR TRÅKIGT! NEJ INTE TRÅKIGT UTAN TRÅÅÅÅKIIIIIIGT! DÖDÖDÖDÖDÖDÖ. damp Menmen hemmma från 'triffa' som sagt. Härligt... Eller neh saknar lite redan -.- Ni vet ständig värme... Saknar tom att gå upp för en skitlång backe och svettas ihjäl och dö :'( Menmen ska ju tbx sen. Nån gång. HAHAAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAH! Överdriv o.o Men berättar om det sen! Vi måste fixa nytt internet till min data där hemma oxå. Då kan jag lägga in bilder! MASSA BILDER FRÅN RESAN KAN MAN JU SÄGA. Haha. Nu drar jag innan jag spammar sönder er :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0