¡Hola!

Haha! Sola, bada, glass, brun, shopping. Lovely! Men snart blire anda shopping i guess! Btw kan inte skriva de 3 sista bokstaverna i alfabetet ni vet...

Men iaf! Nu sitter jag pa ett internetcafe. 1 euro for 1 halvtimme.  SKITBILLIGT!

Idag har jag solat... Inte badat faktiskt men jaaa. Haha vet att ni dar hemma oxà har skitvarmt vader ;)

Sa jaa. Men whatevaaaah!

Kmr hem om... Venne! Orkar inte rákna men pa torsdag iaf. Aker nog pa morronen. Dunno.

Menmen imorn ska vi till Los Gigantes och titta lite i affárer tror jag. Sen nar vi har hyrbilen ska vi till Las Americas och shoppa lite antagligen. Aja lagenheten e fixad och allt. Haha gud vilket osammanhángande inlagg. Haha men ville bara saga att jag lever :)

Hoppas ni hare bra :D 

Btw Cattis UNDERLÄPPEN PASSAR BAST PÂ DIG. Tror jag.. :D  OJ JAG GJORDE ETT Ä :O Fett pro :))

Menmen puss!

/Jassuuu Project Teneriffa. Haha driv

Kommentarer
Postat av: Cattis

Haha yea, har bestämt mej nu, underläppen blire! Thanx :)

2010-07-23 @ 18:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0