Internetproblem!

Nu ska jag förklara det snabbt och enkelt.

1. Pappa titta nyss mitt trådlösa internet. Och? Jo han kom fram till att den inte fungerar pga att... DEN E SÖNDER!!!!!!

2. Andra tillgängliga datan då? Jaaa-a du/ni... Den är ju före mesta invaderad av Alex...

Sååå vad är det jag vill komma fram till? Jo.. Smarta jag har listat ut att det blir mkt begränsad bloggning! Eller nej.. Men asså kolla:

När jag är på den andra datan är internet snabbt och smidigt.. MEN! Då har jag inte nåra bilder!

Och när jag är på denhär datan så e internet seeeeegt som faaaaa-an! MEN! Jag har flera 100000 bilder. Och laddar hela tiden upp nya.

Då undrar ni såklart: Men vilken jävla data äru på nu då?! :@

På min egna, haha! Asså jag tog nåt tele2 bredbands sak eller vafan detheter. Den som vi använder på landet. SOM E SÅ JÄVLA SEG. Så jag har den alltså på min data just nu. För att Alex e på den andra. Tsssss... Komplicerat.. Menmen jag tycker iaf jag är en mycket klok flicka som insåg att min trådlösasak e sönder.. Och att jag även insåg en mycket viktig sak! Att det inte blir så mycket bloggning! Mina föräldrar är allt stolta över mig nu..

`
VARNING! GAMMAL BILD!!! Men gud vad vacker man var.. Euw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0