Knasi rubrik

Halluuu. Jaa egentligen vet jag inte vad jag ska skriva om. Före första tare ca ett år att komma till en sida ordentligt och jaaa... Har inga bilder och så. Menmen. Ska försöka lappa ihop nåra inlägg. MINST 1..

Igår:

Handlade godis och lite sånt i affärn+ 2 filmer Titanic+E.T.

Sen så hemma typ titta jag på två andra filmer vi har. Dumpa honom och Million dollar baby. Den sistnämnda var ganska sorglig... Jaa Sen typ somna jag haha

Och jaa.. Idag hare väl inte hänt nåt spec. Antar att jag snart ska titta på nån film. Typ. Ajuste såg E.T idag. VA GULLIIIIG! Haha och fett coolt btw att se Drew Barrymore som en liten tös :) Hon e ju med i Dump him oxå. Hihi menmen! Försöker göra en veckans stil just nu haha x') Aja bahj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0