5 saker ni inte visste om mig...


Hatar spindlar... Nu tänker ni såklart 'Men gud det är väl inget konstigt med det...'. Men det är inte det som är grejen, utan det att jag försöker inbilla mig att jag gillar de ändå. Och att de inte alls e äckliga och läskiga och vettefan. Typ med att tänka att de oxå är djur och så.. Lyckas tyvärr inte med det...

Önskade att jag var blond och hade blå ögon... När jag var lite dvs. Mkt liten alltså. Haha vet inte varför jag tyckte att just det var så fint.. Men nu vill jag dock inte det längre. (Misstolka inte, menar inte att jag tkr det e fult).

Klarar inte av en dag utan nån musik... Blir iaf lite, men aldrig inget alls. Ja ni fattar nog.

När nån lyssnar på en gammal låt... och tror att den är ny. Eller när typ hela skolan hör en låt förns typ 3 månader efter att jag lyssnat på den 24/7 blir jag irriterad. Lixom vafan den är gammal?!

En låt man lyssnat på ganska länge men som bara är 3 månader... klassar jag som gammal och tråkiga. Men låtar som är typ 2 år gammla kan jag tycka är fett bra. Random jag vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0