Fan, inget att göra...

Både Annis och Linn är i Finland -.-  Och det finns ingen annan som har lust att göra nåt.. Typiskt att båda ska va där samtidigt, haha! Och jag är så jäkla lat att jag inte ens orkar gå typ 50 (Säkert mindre) meter för att köpa mjölk. Och jag som planerat att cykla oxå. Nej det e stryket från listan kan man väl säga... Vill blogga men samtidigt inte.. Gosh jag har seriöst allvarliga problem, haha! Nej men lite till på datan bara sen ska jag nog ändå pallra mig ut... Jesss.

Så vad har ni för planer då? Eller onödigt att ens fråga, haha. Ingen kommer svara! Men aja har iaf frågat. Btw har bara haft 4 besökare idag. Inte konstigt faktiskt... Med tanke på min uppdatering. Men jag ska lova att bättra på mig! Nej. Jag lovar ingenting. Min blogg, mina regler. Jag uppdaterar när jag har lust för det :)  Fast dock vill man ju ha kvar besökarna...

Menmen nu ska jag inte plåga er mer. Eller iförsig har ni själva valt att läsa hela inlägget om ni nu gjort det.. Så det är ju ert fel snarare...

Puss

Lagom gammal bild oxå: (Kan ju inte ladda upp nya)



'Memories'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0