Mornin!

Sovit gott? Hope so..

Vaknade vid 'jag-vet-inte'-tiden ungefär. Eller juste skoja bara. Vaknade 9.. Haha hur fan kunde jag glömma det.. Hade ju alarm xD  Men iaf.. Sen så började jag fixa mig. Och så. Och nu.... Tänker jag på vad jag har glömt att packa/ ta med.

Ska ju som sagt (Eller nej det har jag inte nämnt nog). Träffa Cattis i vby idag. Sen går vi till en strand där typ. Ska va där rätt länge om jag förstått rätt. Så vi har matsäck och så :D  Haha ca 25 grader idag om inte aftonbladet ljuger ;) 

Men jaa, hoppas på bikinilinje. Lite iaf. Men ska ju ändå till Teneriffa snart så.. Haha fast man vet aldrig om jag orkar ligga och sola hela dagarna. Ska nog... Näh nu har nog alla läsare slutat läsa. HAH

Men nu måste jag kolla tidtabellen! Och checka om bikinin torkat på balkongen! Yeah, pussssss


Gammal slumpad bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0