Bildbomb del 1 - helgen

När vi åkte till mitt landställe nu! Nice..

Fredag


Efter skolan- mat på balkongen




In da car på väg!







Vi gick en sväng till pizzerian och hämta med oss en stooooor kebabpizza (familje).. Jeepp. Före det var vi och handla massa mat+ snacks..  -AttiCatt goes read eyes-



Hihi, vi fick ta ganska mkt chips..



Naaw, en liten etana. Missförstå inte. Jag hatar sniglar.



Woohoo, jag är cool. Verkligen.. Jag menar det.. Jaa seriöst! Vadå tror ni inte på mig eller? Åh..




Okej denhär var lite läskig.. Eller iaf Nabels ben där bak. Hjääälp, ser kort ut! xD



Mer bilder får ni antagligen imorn.. Men jag lovar inget..


Orkar iaf inte mer! Trött efter 'resan'. Behöver sova. Vila. Sträcka ut kroppen.. God natt nu då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0