Bilder från Cattis birthday! (Tisdags)

FÖRSENADE BILDER!



Da birthday-kid <3 Haha fina damer dricker... cola..



Jag och Annis :)



Alla tog varsin pizza-sort. Sen delade man alla 3 i lika stora delar och gav alla en av varje. Sooooo Jasmine-style!


Efter pizzan skulle vi ut. Först gick vi till Annis och var lite dära. Satt på balkongen och så. Sen kom hennes pappa och nåt och blablabla sen kunde vi inte gå och så. Så jag hann inte äta glass före jag skulle hem D:


Hahahah vi hade vita prickar på näsorna, från slöjden :D  Typ 4 främlignar fråga vad det var xD  Och en man på tunnelbanan börja typ värsta 'intervjua' oss.. Haha han fråga vart vi bodde tom.. Dock svara vi inte på det :) Satt typ och garva hela tiden. Haha han var konstig...

Sen var jag tvungen att gå hem :/  Menmen. Det var Cattis fjortis-dag! Kanon, hoppas hon oxå tyckte det :)  Var ju på hennes fest i torsdags, men då fyllde hon inte år somsagt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0