:D

Idag ska jag antagligen tona håret.. Äntligen! Har velat det så himla länge, men det har aldrig blivit av. Ska dra till C med mamma snart och kolla vilken färg/nyans det ska bli :)  Mörkare iaf.. Haha!

Menmen. Annabel drog ganska nyligen. Hon skulle ha dansuppvisning så hon var tvungen att dra lite tidigare.. Hoppas det går bra för henne da :)

Menmen.. Dethär blev ännu ett onödigt inlägg.. Känner att jag alltid måste nämna det när det blir det.. Haha! På nåt sätt känns det som att jag bloggade bättre på den förra ;o

Kanske såg fram emot en egen blogg lite för mkt..

Imorn äre måndag. Yes i vanliga fall.. Men nu känns det bara blää. Cattis kmr inte vara där och jag pallar inte missa igen. Så får gå dit själv.. Hoppas det inte blir nåt att man ska vara i par. Hahah kan tänka mig stå där helt vilsen och random... Nej gud..

Aja hon ska väl på nån sak med Annabel..

Menmen. Nästa vecka ska jag med Olivia på nån boksak btw! :D  Man får en gratis bok om man deltar i en gruppdiskussion, haahahha! :)

Aja.. Nu ska jag skriva lite seriösa och normala inlägg! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0