Dagen

Sovmorgon igen! Yey! Sen vare bara vanliga timmar. Kan rabbla upp de lite snabbt; Musik, matte, lunch, no, so, slöjd.

Japp menmen. Efter skolan åkte jag in till tc och mötte min Lino <3 :)  Det var ett tag sen.. Men iaf vi skulle gjort en sak men hon hade inte lust eller så så vi ska görare på torsdag istället! Sen så typ hängde vi där snacka, gick en sväng till donken och så..



Haha vi la ihop våra pengar så vi hade råd till en happy meal. Haha små fattiga barn 8) Nejdå men haha


Fett bra spray Linn hade! Man lixom sprutar in i munnen sen luktar det gott och det smakar typ mint. Så det e bra.. Haha stackars Linn.. Jag typ bomba henne. Inte bara i munnen hahah typ i ansiktet, nååh :(  Hahhahaha stackarn, tänk att det var ganska starkt och av typ 2 sprut sved det lite i munnen. Haha jag typ gjorde 7 gngr eller nåt i hennes mun. Gosh jag skulle dött x'D

Ja det var väl det. Me like ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0