Justin Bieber

Antingen är man hater eller lover.. Konstigt nog är jag nånstans där emellan..

Vad jag tycker om honom.. Tjaa.. Jävligt snygg, haha! Sjunger bra, men lite som en tjej. Alltså låter han väl som en tjej som sjunger bra. Och det är ju inte heller fel?
Fast det negativa med honom är väl att hans låtar oftast är lite.. typ barnsliga.. På nåt sett, haha! Men bästa låten med honom måsta nog vara... Eenie meenie.. Den är ju sjukt bra! Haha, fastnar alltid i huvet. Sämsta låten måste nog vara... Baby. Fyfaaaan, EUW, EUW EUW. Haha det e typ just den som alla haters bara gillar.. Nemen den e väl okejdå.. Hahha men nej jag gillar inte den speciellt!


Grauh.. (;


Justin Bieber ft. Sean Kingston- Eenie Meenie


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag håller med om att Eenie Meenie är bra! Det är faktiskt den ända låten av alla Bieber-låtar jag gillar =)

2010-05-10 @ 21:10:41
URL: http://pandamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0