Mornin'

Oooooaaaooo. Honey got a buutie like pow, pow, pow. Honey got some boobies like wow o wow. Girl you know im lovin you, lovin your style. Check, check, check, check, checking you out alnight.
Baby let me love you lala, theres so many ways to luvya. Got me like oh my gosh, im so in love...

Okej nu ska jag inte sjunga mer. Men den är ju bara för bra!
Men iaf. Vaknade för nåra/nån timme sen kanske. Hade somnat igår med tröjan från dagen på och sminket kvar och håret i en trasslig fläta och lalalal. Så jag tog en dusch, tvätta bort sminket och så. Hade en tofs nånstans uppe på huvet som satt fast. Var tvungen att klippa av lite hår -.-

Menmen! Idag hade jag tänkt att ta en sväng med mamma in till stan och kolla vilken klänning jag ska ha till skolavslutningen. Ärligt talat så vill jag inte att skolan ska ta slut.. Jag venne vrf.

Men iaf. Så jaa det är nog dagens planer antar jag! Och så imorn så tar vi nog en sväng till vby så då kanske jag kan vara lite med cath-ann om de kan :D

Men, so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0