Pust

Äntligen får man vila ut.. Var först i odenplan och kolla efter klänningar. Alex försvann och vi fick ringa polisen. Han kom som tur var fram av sig själv så de slapp komma sen.

Åkte vidare till solna c. Åt kebab, kolla klänningar+ bikinis lite. Valde en klänning tillslut. Åt glass. Ville ha mangosorbet men fick skitäcklig citronsorbet EUW! Handla godis+ lite annat, åkte hem. La alla smutsiga kläder i tvätten. Dansade lite+ vila. Gick ut på en lite promenad.

Japp. Det var väl allt på ett ungefär. Haha! Nu är jag väldigt sugen på bloggning ;)  Eller nej kanske inte, men jag bloggar ändå! Så checka in snart igen, för det kmr antagligen poppa upp ganska mkt inlägg känner jag på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0