Tänk att..

.. Nu är det lixom 10 maj 2010.. Alltså idag. Och det kmr Aldrig ALDRIG mer bli det... Lite weird. Och 1 år kvar tills 10 maj kmr igen överhuvudtaget..

Aja ska äta nu. Sen ska jag........ ? .....Tvätta bort mitt smink! Åh fett smart jag är, det ska jag göra! Hahha, sen ska jag tyyyyyp.... tyyyyyyyyyp... Läsa lite på franskaläxan. Och seeeen.. Ska jag lyssna på musik... Typ.. Och seeeen ska jag lääsaaa, woohoooo! Sen ska jag väl antagligen.. sova. Hahah sova låter så knasigt 8o

Aja puss. Syns imorn!

Btw kändes lite skumt på dansen utan Catthefnatt.. Och lixom bara gå raka vägen hem efter det.. Knas..



Assw tiep gammwl biiewld!!


Och en gammal, men fortfarande bra låt ofc


Shakira- She Wolf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0