Visste ni att...?




... jag är skiiiiiiträdd för pissande gubbar?


Inte bara gubbar även lite äldre killar och tom kvinnor! Fast om det e en jämnårig blir jag bara äcklad.


Tycker verkligen att det är skiiiiitläskiga! Blir så jävla rädd. Tex om man stannar på skolgården med nån kompis på en fredag tex. Sen kommer det nån och ska pissa, då blir jag alltid lixom helt... Jag vet inte. Men jag vill lixom bort därifrån. Och hem typ. Så det slutar med att vi rusar in i byggnaden eller åker hem. Haha


Men dels så är det ju helt stört. Jag menar att gå och pissa på en skolgård där småbarn leker och så. Man borde väl ha lite hjärna och tänka på de och hur kul det skulle vara för en själv att leka på en stinkig skolgård?


Men om man är alkoholpåverkad så är det ju inte direkt att man kanske tänker på det i första hand.. Och inte annars heller. Men ska man pissa ut (Vilket man inte borde överhuvudtaget, EUWEUWEUW så jävla äckligt). Så borde man iaf söka sig typ en helt avskärmad plats eller vad man skulle kunna säga.. Lixom typ nån skog utan folk. Gömd. Men jaa som sagt pissa inte ute överhuvudtaget dårå. Bara för äckligt.


Jag är även rädd för fullisar. Tyvärr, jaa. Haha. Det värsta är att Cattis inte verkar vara det och om det kmr nån random uteliggare/fullis/pissare till skolgården när vi är där helt själva så typ ropar hon på den. Nej euwe.


Inte bra att vara rädd för allt... Eller jooo de kan ju vara farliga. Men jaa de är nog inte det oftast..


Men jag är seriöst helskraj för såna. FOBI. Och nej jag överdriver inte. Jag har verkligen fobi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0