Visste ni att..




... jag HATAR när folk pillar på mitt hår!

Så himla obekvämt! Inte kul alls. Plus att jag är jättehåröm! Får ont av minsta lila rörelse typ.. Överdrev lite.. Haha, men jag lät aldrig mamma kamma mitt hår när jag var liten. Eller jo det gjorde jag men jag typ satt och skrek och grät för att det gjorde så jäkla ont... Men visst, det skadar ju inte om man gör nåt ibland. Men att folk ska börja typ hålla på och bah åh jag får göra en toffs till dig. Till er kan jag bara säga: Fråga mig inte ens. Jo ibland går jag med på det..

Om jag är på humör, så kanske jag låter er. Och om jag typ känner att jag skulle vilja att nån skulle göra en frisyr, så då går det...

Haha men annars så får ni inte pilla och dra i mitt hår. För det är bara hata, hata.

Det här kanske ni inte visste om mig..?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0