Ain't no sunshine when Im gone

Godmorron alla späckhuggare! Okej, vet absolut inte vart 'späckhuggare' kom ifrån...men?

Vaknade kl 7 av att pappa kom för att väcka. ÅÅÅH HADE FAN SOVMORRON?! Skulle typ skrikit som en babian om inte mamma direkt sagt att han inte skulle väcka mig...
Menmen hade ändå lagt alarm på 07.15.. Haha jag vet onödig jag är.. Menmen, höll på att snooza typ tills klockan var 08. Bestämde mig för att gå upp. Kollar mig i spegeln. "Jasså du är färdigsminkad idag, nice!", så går vidare till att välja kläder.
Efter allt det där sätter jag fart med att städa mitt rum och bädda alla sängarna. Hihihi, stolt!

Så nu är mitt rum 'renare' än nånsin! Cattis kommer idag efter skolan, så det får ju inte vara stökigt!
Aja, ska dra halv så måste äta frukost och göra de sista färdigställningara nu.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0