Jasmine har en åsikt



Nu har jag äntligen sjukt med anledning att göra ett 'Jasmine har en åsikt..'-inlägg! För en gångs skull vet jag helt klart om vad jag ska skriva och varför...

5a på skolan har gjort ett lyckohjul.

Helt jäkla skattretande, visst? Någon som inte riktigt förstått poängen med hela lyckohjulet... Hoppas helt seriöst att nån av er läser det här inlägget...

4b har KÖPT lyckohjulet för pengar? Jag vet inte hur mycket men de har freakin betalat för den och allt. Ni kan seriöst inte komma och göra ett litet fattilapps-lyckohjul? De har betalat med sin klasskassa och det ni gör är så sjukt "törkeetä" (typ otrevligt).


Hoppas seriöst att ingen går dit.. Deras lyckohjul var btw trögt hörde jag av nån Hahhahahah lyckat?

Nej nu e jag fanimej arg. Otrevliga människor. Och föräldrarna som gick med på det? Ingen respekt alls. Så sjukt otevligt, hänsynslöst och respektlöst.

Det är som att Sverige skulle gå och skapa ett märke med namn Nokia2?

Nej fyfan. För äckligt för att vara sant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0