Julmarknad!

Är sjukt sur på vissa som går i vår klass. Alltså sånna som mycket väl hade kunnat komma idag, men inte gjorde för att de typ inte orka?
Man ba va? Sen klagar de på att vi inte har några pengar? Men gör en jäva insats för i helvette?

För det andra var det vår klass uppgift att ställa tillbaka alla bord och stolar i rätt klasser på alla våningar. Tack för den insatsen oxå ni som inte kom...

Aja. Hoppas man slipper höra klagomål från de om att vi inte har några pengar. De får väl fanimej göra nåt åt saken själva då.


Förlåt, är bara lite pissed! Lång dag och en massa människor som inte kom utan anledning, men nu ska vi vara glada :)

Julmarknaden var lika mysig som vanligt, dock tror jag att det var sämsta hittills. Inte så mycket folk och så... Men fick iaf med mig hem något vilket jag inte brukar haha! Kan vara lite överdriver sparsam när det gäller mina egna pengar!

Menmen nu blir det musik, och kanske borde börja skriva på min svenska-novell....? Ja kanske det va..


Kommentarer
Postat av: Jonna

Sry att jag inte kom! Var tvungen att gå på min kusins 4 års kalas.. Och Olivia är sjuk så hon kunde inte komma.. Sry! :( <3

2010-11-28 @ 10:25:33
URL: http://dittotwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0