Tjenareee

Såg att d dykt upp några tidsinställda inlägg. Bra! Haha vrf skrev jag d där? Såååå onödigt...

Men lite om senaste tiden kanske då:

Torsdags: Efter mormors yoga gick vi till kinesiska restaurangen. Mumma. Sen åkte vi hem.

Fredags: Inget spec om jag minns rätt. Typ promenera och köpte mat och sen bara pyssla, baka osv.

Igår: Var hos våra små kusiner först. Sen senare på kvällen åkte jag, Rebecca, mormor och de två kusinerna och kolla på en... dans..show? Vettefan vad man säger men det var verkligen jättebra! Skitkul!

Idag: Promenerade till nån stor idrottshall där de hade marknad. Massa saker man kunde köpa. Det var typ några från england som fixat värsta godisaffären. Skitstora klumpar! Det var mest lixom 'toffee' eller va man nu säger. Men herregud priset. Ni kommer inte tro det men det kosta freakin 300 kronor kilot! Men vi köpte några klumpar ändå. Lite överdrivet söta haha..

Nu sitter vi och kollar på Finlands Lets dance och nyss var det Finlands final av So you think you can dance.

Annars har jag kollat facebook lite. Och jag blir freakin sur. Okej inte sur men hahah. Jonna, Olivia ta booooooooooooooort! Eller täck alla jag kommenterat. Och som sagt. Vet att jag låter tjatig och jobbig men asså seriöst så vill jag inte ha en massa äckliga bilder på mig på fb... Så tack på förhand.

Menmen nu läser jag väl bloggar? Ja det låter bra.. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0