5 saker.. ♥


... som är så jävla OTREVLIGT att jag blir såhääääääääär pissed oooffff!

* När du ger en nära vän en present när den fyller år. Sen när du själv fyller år får du inte ett piss tbx? Det tkr jag e så sjukt jävla otrevligt. Inte för att jag skulle behövt få nåt men lixom cmon.. Det hör till bra uppfostring enligt mig. Man tkr ju endå d e lite kul o få presenter och så har man lixom själv offrat pengar på nån och man blir så jäkla irriterad att den bara går och köper en tröja eller nåt för tex pengarsumman man gett. Och sen får man inte tbx ett freakin skiiiiit! Det känns inte ens som att nån kom ihåg att jag fyllde år då i augusti.. Haha ni ba get over it. Men det är iaf otrevligt. Man vet lixom nu vilka man inte behöver komma ihåg att ge födelsedagspresent till nästa år. Känn er träffade.

* När man inte säger tack. Ja men simpla saker som tack för maten och så. Känner vissa som inte gör det och jag blir sjukt irriterad...

* När man råkar snudda en gammal surtant på bussen. Och hon ba: Men ser dig för unge! Lr liknande. Inte för att d händer så ofta då...

* När den man pratar med inte lyssnar alls. Ja om du tex förklarar nåt som hände på jumpan i skolan när ni e ute på stan. Och sen börar hon ba: "Åh fett fint nagellack! Jag vill fett ha den" och lalalala. Man ba lyssnade du alls på vad jag sa nyss?

* Att logga ut när man försöker reda ut nåt med nån på tex fb/msn. Asså d gör mig så sjukt jäkla irriterad!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lixom respeekt...

Aja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0