Jasmine har en åsikt



... angående småbråk.

Lixom med sina vänner. Dvs närmare vänner som man älskare och som betyder så himla mycket för en. Det kan börja med världens simplaste sak som att.. Nej jag kommer inte på nåt bra exempel. Haha höll just på att dra upp ett exempel om kossor, men nej jag skiter nog i det istället innan jag går för långt... Men det kan lixom vara världens minsta sak. Och sen plötsligt blir det till värsta.. Big bang. Eller nåt. Och så blir man osams o lalala. Man dissar varann med töntiga dissar på msn och i skolan snackar man inte alls med varann osv.

Från och med nu ska jag försöka undvika sånna här dagisnivås-konflikter med mina vänner. Jag är rätt bra på att dra till mig sånt här skit.

Nej men jag har sjukt högt temperament, så snälla låt bli att bråk-irritera mig på msn. För ni kmr seriöst få värsta smällen tbx då och så kmr ni hata mig och jag kmr ångra mig...

Allt handlar oftast om missförstånd. Så FÖRSÖK iaf prata igenom allt lugnt och lixom försök förstå varann före ni kastar en massa skit på each other.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0