Jasmine tipsar...




Börja helst plugga ca 1 vecka före provet! (Helst typ en månad innan eller nåt.... om man heter Jasmine dådå)

Du kmr få ut mkt av det! Tid för det första. Inte behöva ta värsta datapausen o så, utan plugga typ 1-2 timmar per dag. Och inte behöva stressläsa på kvällen o så.
Och så lär du dig bättre. Du kmr komma ihåg bättre när du gått igenom det så många gånger!

Det här är då en av nycklarna till MVG.... Så satsa.

Haha jag har försökt många gånger med att börja plugga tidigare.. Tro mig d funkar inte för mig... Tänker typ: Äsch jag kmr hinna. Sen var det visst bara 2 dar kvar och jag sitter där o fattar inte ett piss.

Men ska försöka bättre nästa gång. Ni oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0