Lista

Stava ditt namn utan några A (hela): Jsmine
Har du ont någonstans just nu? Lite i huvet
Är du singel? Japp
Vad är ditt favoritnummer? Inget spec men tror jag hade 7 förut..
Favoritfärg/färger? Ingen spec. Haha har alltid sagt att jag gillar grönt, men när jag tänker efter så gillar jag alla färger.
Hatade färg/färger? Men herregud, jag är inte 12
Är du nöjd med ditt liv just nu? Nja.. Inte direkt kanske...
Vart önskar du att du var nu? Medverkade i en film i Hollywood
Vad borde du göra just nu? Haha stå i köket och baka, tog en liten pause medans mamma köper socker..
Kan du nå dina fötter med raka ben? Om jag anstränger mig
Är du kär i någon? Njae...
Kan du skruva tungan? Hade vart kul o veta vad det betyder. Men tror inte det, är inte så talangfull när d gäller tung-trick.
Har du någonsin velat bli läkare? Neej, tror inte det.
Vad drack du senast? Vatten
Vem pratade du senast telefon med? En som busringde. Linn, säg åt Marcus att han borde komma med nåt bättre ;)
Är du glad? Ganska så :)
Är du piercad någonstans? Isf vart? Nej. Om inte öronen räknas dådå.
Vad har du för planer för ikväll? Ta det lugnt. Inget med andra ord.
Hatar du folk som ljuger? Hata är ett starkt ord..?
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? Beror på
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? Haha blonda förut, men nu spelar det ingen roll.
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? Jag gör det hela tiden.
Har du någonsin velat ha någon som du vetat att du aldrig kan få? Haha gosh, för många gånger..
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? Hyffsat
Tycker du om ditt liv? Är inte d samma fråga som 'Är du nöjd med ditt liv just nu?' :S
Vad tycker du mest om i ditt utseende? Om jag ska va ärlig? Så inget.
Förlåter du eller glömmer du? Beror på
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? Tjejkompisar
Har du någonsin masserat någon? Ja?
Vad är du rädd för? Pissande gubbar. Mobbas inte
Har någon försvunnit ur ditt liv? I princip ja
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? Mm
Önskar du att du var en av motsatt kön? Ibland faktiskt..
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? Njiiee
När grät du senast? Inte så länge sen
Saknar du en kille just nu? Hmm.. Njiiee
Saknar du en tjej just nu? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0