Om jag är onormal eller inte

Den är jag:

[x] Har ett smeknamn
[/] Är blyg
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[x] Kan spara pengar länge
[x] Har alltid haft vänner
[x] Har gått på simskola
[  ] Har bra ordning på mina grejjer .
[  ] Jag har haft massa tejp i mitt hår
[x] Kan gråta till film / musik
[x] Har blivit sviken av någon
[/] Har svikit någon
[  ] Gillar att sporta

SUMMA: 7+ 0,5+0,5= 8

Utseende:

[x] Jag har långt hår Haha, åh ja! Enda ner till svanken när d e helt rakt förfan
[x] Jag använder smink
[  ] Har färgat håret fler än 2 gånger
[x] Har tyckt att jag är ful
[  ] Är lång Hhahahaha
[/] Jag bär alltid mode
[x] Har blandfärg på ögonen
[  ] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild
[  ] Jag har färgat hår just nu
[x] Jag har min vanliga hårfärg just nu

SUMMA: 5,5

Förhållanden:

[  ] Jag har kille/tjej
[  ] Jag är gift
[  ] Jag är kär
[x] Någon är kär i mig Ofc? Alltid..not
[  ] På G med någon


SUMMA: 1

Övrigt:

[  ] Jag har fler än 5 bästa vänner
[x] Jag har mobil
[  ] Kan numret till fler än 10 pers i huvet
[x] Kan sjunga när andra lyssnar Haha ja fast då sjunger jag oseriöst
[  ] Gillar att kolla på TV
[  ] Tar droger Ja du vet
[x] Dansat på mitt rum
[  ] Varit på begravning
[x] Hoppat från en brygga
[x] Namngivit en insekt jag hittat
[x] Rullat ner från en pulkabacke

SUMMA: 6

TOTAL SUMMA: 20

0- 16, Du är onormal!
16- 22, Du är normal. Tack o lov...
22- 34 Du är ball!
34-38, Du är blajjig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0