Rebecca är en korv

Vi skulle ta tåget som kom först o då kom den mot Hjulsta först. Sen skulle jag gå av i Västra skogen och byta till Akalla-tåget. Men när jag kramade henne när jag skulle av höll jäveln fast mig så jag fick åka med henne till sumpan :(  Inte för att det var sååååå farligt då, men hahahah ändå. Alla typ satt o garva åt oss i tåget, fett synd. Menmen sen tog jag bussen o skulle byta vid en station, men orka inte så jag började promenera hem (Sjukt jobbig backe, men annars gåre ganska snabbt). Men när jag var lite mindre än halvvägs så kom en buss som jag hoppa på och åkte de 3 sista stationerna.
Väl hemma började jag med uppsatsen och åt. Väl hemma grabbade jag nåt att äta och satte mig vid datan. Facebookade, msnade och läste lite bloggar.
Sen så bah juste uppsatsen! Haha så började jag skriva på den som ett inlägg i min gamla bokblogg hahaha herregud världens mest misslyckade blogg asså! för man måste ha nån jäkla produktnyckel på World Office, som pappa inte fixat än.
Menmen så nu har jag skrivit typ hela uppsatsen klart. Så nu har jag typ skrivit ca 10 rader av uppsatsen och resten återstår till senare! Har ju typ en vecka på mig och jag är ganska snabb när jag VÄL koncentrerar mig.. Tror jag..? Haha menmen


Haha typ världens sötaste bild på Linn när hon käkar upp typ hela VÅRAN (:@) 7-eleven muffins.
Haha nedå jag driver. Men skitsöt bild. Och muffinsen var sjukt god! Smaka typ kladdkaka..
Fast man mådde lite illa till slut

Men men pusspuss. Ska nog lägga mig o lyssna på musik nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0