Seriöst jag är ball

Nadja säger att hon laddar ner låtar. Sen frågar jag om hon kan tipsa om nån bra ny. Sen säger hon Written in the stars. Och jag bah va? Lixom jag sa ny. Haha sen hon bah a den e ny.

Men lixom jag har freakin lyssnat på den i 2 månader eller nåt, så nej den e inte ny. Men erkänn att jag e liiite ball? Hittar låtar föra alla andra. 'Stolt'. Men stör mig på att det syns på folks msn att de lyssnar på den (Ni vet när d står me blått där nere) Lixom gud jag har ju lagt in den på min blogg för länge sen era retards! :@

Haha driver, men asså seriöst förlåt blir bara så jäkla irriterad... Asså d e inte att man inte får lyssna på gamla låtar? Jag gör ju hela tiden. Men när alla TROR att den e NY. Då får jag lixom rage eller nåt. Haha tötn jag.. Whatever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0